Seminggu kami menggali, mata liar memandang setiap inci blogshop-blogshop yang ada. Fuhh.. memang susah nk pilih mana 1 yang akan direview. Kalau boleh memang nak review semua skali biar penuh 1 page ni panjang berjela. Tapi, xbest pulak. Next week da xde ape yang boleh direview lagi kan? uiioosshh. So, kita rileks je ok. Kayuh slow-slow. Setelah ditapis, dicedok dan kemudian ditapis semula, ni la yang kami pilih untuk review pertama kami.
Baju petak-petak. Yes. Selalu nampak baju ni bersepah di merata-rata. Kiri nampak petak. Kanan nampak petak. Atas nampak petak. Bawah pun xmustahil ada petak.
Blogshop : ~ sChReZiEr'S CoLLeCTiOns ~
Scotland Checkers! :: RM44
-------------------------------------------
Sekarang ni ramai yang gila dengan Maxi Dress.
Betul tak? Betul, tak tipu.
Kain satin bercetak, lembut bila ditiup angin. Lagi-lagi bila bercuti di tepi pantai yang indah. Berlari anak di gigi air. Angin sepoi-sepoi bahasa. Anggun sungguh terasa. Wah~
Ok. Stop berangan ok.

Blogshop : Circle Closet
Maxi Dress :: RM 48



